Saturday, September 1, 2007

TERIMA KASIH


Syukur Alhamdulillah. Akhirnya hasrat saya untuk memiliki sebuah blog, yang memaparkan buku - buku ilmiah, atau separa ilmiah. Akhirnya berhasil dengan bantuan dari sahabat baik saya.


Maaf, dari segi IT. Saya tidak berapa mahir. Jika tidak mendapat bantuan dari sahabat yang benar - benar ikhlas, usaha saya tidak akan menemui kejayaan, atau dengan kata ringkasnya - tiada hasil.


Blog Pandai Bangsa ini dibangunkan atas hasrat saya untuk berkongsi ilmu dengan sesiapa sahaja. Dimana saya akan 'bercerita' tentang buku - buku atau novel yang telah dibaca. Tidak semestinya pendapat atau pandangan saya adalah yang terbaik.


Dikesempatan ini juga, saya selaku pentadbir dan pemilik Blog Pandai Bangsa ini, merakamkan ucapan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada Puan Sifu Zalisa Maz. Atas kesudian beliau untuk merasmikan pembukaan Blog Pandai Bangsa ini.


Buat pengetahuan pengunjung. Puan Sifu (panggilan saya untuk beliau secara peribadi) Zalimatunura adalah seorang sahabat, guru (kerana beliau adalah insan yang paling banyak menegur dan memberi bimbingan tentang dunia penulisan), dan seorang yang paling banyak memberikan komen yang berguna, bermanfaat dan berfaedah kepada saya, khususnya didalam Blog Abang Long.


Puan Sifu Zalisa Maz, juga merupakan seorang penulis sepenuh masa. Dimana hasil karya beliau seperti - Adam Kecil ~ Dicakar Hantu. Adalah antara buku yang begitu menarik dan mencuri perhatian saya dan keluarga serta saudara mara, yang telah memilikinya.





Akhir kata, saya mengharapkan, agar Blog Pandai Bangsa ini akan dapat memberi manfaat dan berguna untuk semua.




Terima Kasih.


Abang Long

2 comments:

T@sh Sch@ said...

tapi kene update la slalu ... at least seminggu atau dua minggu satu ... bley ke

Tea Cha Hai said...

Ya kena update...
Taklah aku tergantung2....
hehhehehe